Verbeter de efficiëntie en winstgevendheid van je organisatie
Telecontact biedt telefonische bereikbaarheid aan, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar.
Een 24/7 bereikbaarheid geeft je bedrijf een professionele uitstraling, verkort de afhandelingstijd van telefoontjes én voorkomt gemiste oproepen – en dus gemiste verkoopkansen.
Met deze dienst verhoog je niet alleen de klanttevredenheid, maar ook de efficiëntie van je bedrijfsvoering. Je vergroot je bereik en haalt meer uit je activiteiten, zonder je interne structuur te belasten.
Wat kun je met onze 24/7 service opvangen?
- Nood- en spoeddiensten
- Spoedgevallen buiten kantooruren
- Gegevensverzameling buiten openingstijden
- Bestelservice buiten kantooruren
- 24-uurs klantenservice
- Doormelding van incidenten aan technici, dag en nacht
- 24×7 Helpdesk
Met Telecontact beschik je over een betrouwbare 24/7 bereikbaarheidsservice, volledig afgestemd op jouw campagne of organisatie. En dat alles zonder grote investeringen in infrastructuur – je verlaagt zelfs je operationele kosten.