Technische ondersteuning via gespecialiseerde operators, 24 uur per dag
Telecontact biedt jou en je klanten gespecialiseerde helpdesk-ondersteuning per telefoon – 24 uur per dag, 365 dagen per jaar.
Onze Helpdesk Callcenter-service is gericht op telefonische ondersteuning voor specifieke technische of inhoudelijke vragen. Dit doen we met operators die beschikken over de juiste kennis en expertise binnen jouw vakgebied.
Wat biedt onze Helpdesk 24×7?
Met deze service beschik je over een deskundig team dat o.a. de volgende taken op zich neemt:
- Ondersteuning bij gebruikersvragen
- Klantenservice voor gebruikers van websites of software
- Gegevensverzameling buiten kantooruren
- 24-uurs klantenservice met optionele melding aan jouw technische dienst
De Helpdesk van Telecontact is een combinatie van technische infrastructuur én menselijk inzicht. We zorgen voor een complete afhandeling van meldingen, incidenten en vragen. Onze dienstverlening richt zich op alles wat te maken heeft met IT en communicatie (ICT).
Altijd een oplossing binnen handbereik
Onze helpdeskmedewerkers bieden:
- Antwoorden en oplossingen voor eindgebruikers
- Advies over producten, diensten, systemen of software
- Praktische ondersteuning bij storingen of gebruiksvragen
Het doel? Snel problemen oplossen en klanten helder en vriendelijk begeleiden bij elk contactmoment.