Skip to main content

Kwaliteitsbeleid

Bij Telecontact streven we naar een hoog kwaliteitsniveau in het aanbieden van oplossingen voor het uitbesteden van telefonische klantenservice. Ons belangrijkste doel is de tevredenheid van onze klanten, door hen een uitstekende service te bieden met kwalitatief hoogwaardige dienstverlening en persoonlijke aandacht.

Om dit te realiseren beschikken wij over een gekwalificeerd team en de juiste middelen om aan de wensen en eisen van onze klanten te voldoen. Wij zetten ons dagelijks in voor een hoge klanttevredenheid.

Onze kwaliteitsaanpak

Telecontact erkent het belang van kwaliteit en van goed beheer van middelen. Daarom hebben wij een Kwaliteitsmanagementsysteem ingevoerd op basis van de ISO 9001:2015-norm. Dit systeem helpt ons om:

  • Onze beloften aan klanten en partners waar te maken
  • Diensten en processen continu te verbeteren
  • Effectiever te reageren op verwachtingen en behoeften

Onze kwaliteitsdoelstellingen

Naast het streven naar maximale klanttevredenheid, zetten wij actief in op de volgende speerpunten:

  • Bevorderen van een proces van continue verbetering van de effectiviteit van ons kwaliteitsmanagementsysteem
  • Persoonlijke en toegankelijke klantenservice, met directe en open communicatie
  • Naleving van klantvereisten, wet- en regelgeving, ISO 9001:2015 en verwachtingen van andere betrokken partijen
  • Continue verbetering van onze diensten en producten door kennisontwikkeling en innovatie
  • Medewerkers actief betrekken, motiveren en opleiden om kwaliteit te borgen in elke stap van ons werk
  • Actief gebruikmaken van moderne technologie en geavanceerde apparatuur

Ons uiteindelijke doel is dat Telecontact wordt geassocieerd met kwaliteit, betrouwbaarheid en effectiviteit.

Waarmee kunnen we je helpen?

We zijn nu bereikbaar!

035-4444 888